Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen over het gebruik Meet Amy.
Mocht u vraag er niet tussen staan, dan horen wij dat graag van u. 

Downloaden

Is het downloaden van de applicatie gratis? 
Aan het downloaden van de app zijn geen kosten verbonden. Ook het ontvangen van de inhoud en pushnotificaties is gratis.
Is mijn Smartphone of Tablet geschikt voor de app?
U kunt de app gebruiken als u een iPhone, iPad of Android Smartphone of Tablet heeft.
Is er ook een app voor Windows Mobile?
We hebben ervoor gekozen om de app voor iOS en Android te ontwikkelen, omdat deze besturingssystemen door de meeste mensen gebruikt worden. Er zijn vooralsnog geen plannen om de app ook voor Windows te ontwikkelen.
Ik heb geen Smartphone, wat nu?
Een gedeelte van de aangeboden services kunt ook ook via deze link gebruiken.
Is het downloaden van de app veilig?
Het downloaden van de app is veilig. Wij garanderen dat er geen virussen worden verspreid via de app. Deze garantie vervalt bij gejailbreakte of geroote toestellen. In dat geval zijn de eventuele veiligheidsrisico voor de gebruiker.

Gebruik

Wanneer kan ik Meet Amy gebruiken?
U kunt op elk moment gebruik maken van de diensten van Amy. Dag en nacht, 7 dagen per week. Afhankelijk van de ernst van de situatie wordt u naar de juiste contactpersonen doorverwezen.
Wanneer stuurt Amy een bericht terug?
Amy helpt u graag zo snel mogelijk. U krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van ons of een reactie binnen 2 werkdagen.
Welke services kan ik bestellen via Amy?
U kunt op dit moment diverse services bestellen: verzekeringen, verhuizen, schoonmaken, taxi, klussen, reparaties en uw auto laten wassen. In de komende periode zal het aantal diensten groeien. Dit is mede afhankelijk van het gebouw waarin u verblijft.
Heb ik een internet verbindig nodig?
Om goed te kunnen communiceren met Amy heeft u een goede internetverbinding nodig.
Ik woon in het buitenland. Kan ik de app daar ook downloaden?
Helaas, de app is uitsluitend verkrijgbaar in Nederland.

Community services

Wat zijn Community Services?
Hiermee wilt FRIS haar bestaande huurders of kopers nog sneller en optimaler servicen en informeren. Om gebruik van deze exclusieve services ontvangt u een inlognaam. U kunt deze digitaal aanvragen.
In de community services vindt u meer informatie over de werkzaamheden in het gebouw, ontvangt u berichten van de huismeester en kunt u eventueel in contact komen met andere huurders/kopers. Elk gebouw krijgt zijn eigen community.
Hoe moet ik me registeren?
U kunt de app alleen gebruiken als u huurder of koper bent van Fris en een account heeft voor ‘Meet Amy’. U kunt zich eenvoudig registreren via deze pagina.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Via deze pagina kunt u uw wachtwoord resetten.
Ik ben zowel mij username als wachtwoord kwijt.
In dat geval moet u zich opnieuw laten registeren. Dat kan via deze pagina.
Ik heb een vraag die hierboven niet wordt beantwoord.
In dat geval vragen we u contact met ons op te nemen.

Niet het antwoord gevonden wat u zocht?

Email Support
Stuur ons een email
Telefonisch contact
Neem telefonisch contact op
Vragen over onze diensten?
Bezoek onze corporate website

Disclaimer | All rights reserved 2017